• Herb
    831
    As usual I cannot make up my mind on which device I should use to get toasted, so I decided to make a Poll lol, help a fellar out :)
    1. Which beast should I medicate with today (7 votes)
        The Plenty
          0%
        The Mighty
        14%
        Both :D
        86%
  • Herb
    831
    Why not... after all it is all for fun anyway, gotta roast that Paprika the right way :D
  • DregerUS
    510
    Okay I voted yes to both however that's if I had unlimited Paprika. cheers
  • DregerUS
    510
    I want to revote, I'm blessed on my mighty.

    cheers. oh and no cord means you can toast like wine glasses with the mighties

    And my wife said "don't be taking pictures of me."
  • Herb
    831
    I did both lmao, :D I had Plenty of the Mighty.... BooMTisss
  • Bruce
    886
    I am choosing my IQ tonite.

    Maybe twice, hmm 3 times ?

    Okay I will keep going until I can't keep track. That usually works the best.

    Better be real careful with those Storz and Bickels vapes, If you ain't careful... them vapes will smack you side your head faster than a bottle of Pepto at a Chipotle.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Welcome to Vape Life Forum!

Sign up free for full access to this site.